Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~exzistenz | użytkownik

imię i nazwiskoCezar "PaSsCoOdA" adresUK/Warszawa zarejestrowany28.10.2007 @05:54:51 ostatnio na stronie12.12.2014 @21:57:21

Ke...?

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypepasscooda Gadu-Gadu10347783
digarty17 komentarze108 posty na forum0

komputer / sprzęt
Stary ,ale jary Nie moge Go obrazac,bo sie moze zesrac...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NelehFly    24.08.2009 @19:22:46
dzięki ;]
_______
.Jesteś tym, czym wierzysz, że jesteś
~ryglos    06.06.2009 @05:08:09
a D'n'B rulez, a jakze. Yeah! :0
_______
Eckart Tolle: "Potega Terazniejszosci", polecam serdecznie...
~ryglos    06.06.2009 @05:05:12
" VI - NIE ZABIJAJ":
http://www.youtube.com/watch?v=NYMtE_eDHgU


No comments... The choice is yours.
_______
Eckart Tolle: "Potega Terazniejszosci", polecam serdecznie...
~GirlAnachronism    08.05.2009 @18:28:58
dziękuje
~artemida35    23.07.2008 @23:06:12
Także dziękuję. Twoja galeria jest wspaniała. Pozdrawiam.
_______
Zapraszam na profil http://czarna1562.digart.pl/
~6470    22.05.2008 @16:15:35
dzieki ci wielkie
DnB powered
-DWIE    10.05.2008 @14:24:32
oj dziekuje...
+thellirien    09.05.2008 @09:44:35
_______
Tszt
~wyrzyk    09.05.2008 @03:03:57
a dziekowac, dziekowac za notkje :P
_______
inne, że w sensie nie takie same, same mają być czy co, żeby nie było to różne kurwa, a co kurde takie... .. .
~soruce    08.05.2008 @19:00:26
ostatnio edytowane: 2008-05-08 19:00:39
~skowronia    08.05.2008 @15:09:39
Dziekuje miło mi
_______
"Im mniej człowiek wie tym łatwiej mu żyć, wiedza daje mu wolność, ale unieszczęśliwia"
~zebek    08.05.2008 @14:34:57
dzięki
_______
zebek
-DWIE    06.05.2008 @00:16:04
nie bądź taki ciekawski..
~skowronia    04.05.2008 @11:54:30
_______
"Im mniej człowiek wie tym łatwiej mu żyć, wiedza daje mu wolność, ale unieszczęśliwia"
~BigCyc    04.05.2008 @04:54:45
Dzięki za komentarz i zapraszam ponownie :D
-DWIE    10.04.2008 @01:20:51
~ataner    22.02.2008 @19:06:20
dzieki
~kom1    08.02.2008 @09:08:34
dzieki;]
~Relim    05.02.2008 @22:19:52
dzięki
_______
relim.deviantart.com
~KONRADOOO    26.11.2007 @12:24:38
~drazzman zabrałes mi te słowa
-drazzman    26.11.2007 @07:59:53
to jak na komore to bomba!
~krotkolapka    25.11.2007 @19:29:01
Jeśli zaczynasz przygodę z fotografią, to najlepiej jest unikać na początku autoportretów, bo są bardzo trudne, chociażby z tego względu, że ciężko się kadruje Najlepiej zrobić zdjęcie komuś lub czemuś, koncentrując się przede wszystkim na oświetleniu (nie może być przepaleń), kadrze (najlepiej nie centralny - jednak w tym względzie nie ma ścisłych reguł, zależy co chce się osiągnąć) i tematyce. Mam nadzieję, że kolejne prace będą coraz lepsze POZDRAWIAM i życzę powodzenia
_______
Piłem, bo chciałem utopić swoje smutki, ale teraz te cholerstwa nauczyły się pływać...
~dzarletka    25.11.2007 @19:09:56
Widze,że ktoś jednak nie podzielił mojej opinii. Kurcze nie rozumie ludzi, którzy zawsze patrzą tylko na wykonanie! Przeciez to pomysł jest najważniejszy! I wlasnie ten pomysł ma w sobie 'to coś' pzdr
_______
Where do bad folks go when they die?
~kacperspala    17.11.2007 @10:01:51
Nie, Tylko Lightwave r9
_______
http://www.kacperspala.com - portfolio
~mckooziol    06.11.2007 @15:26:29
nie ma za co i zapraszam do siebie
_______
Wszyscy artyści to dziwki! - jak śpiewał kiedyś Kazik, każdej dziwce trzeba PIMPa...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt